Salgsbetingelser

Salgsbetingelser

Betingelser og vilkår under denne siden er basert på forbrukerkjøp som blant annet er regulert i forbrukerkjøpsloven.

Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner inklusiv merverdiavgift dersom ikke annet er oppgitt, men eksklusiv porto og ekspedisjonsgebyr.

Trygg Trafikk tar forbehold om eventuelle prisendringer, men prisen endres aldri på en ordre kunden allerede har fått bekreftet.

Betaling og frist

Det gis 30 dagers betalingsfrist og porto/ekspedisjonsgebyr belastes kjøper. Faktura sendes separat.

Ved manglende betaling sendes først betalingspåminnelser. Dersom oppgjør ikke skjer, stenges muligheten for mer kjøp uten nærmere varsel.

Levering

Varekjøp er kun mulig til postadresser i Norge.

Ordren vil normalt bli levert innen 4-7 dager iht. Postens / Brings gjeldende leveringsbestemmelser. I forbindelse med høytider, inneklemte dager og lagertelling, kan vi ikke garantere overnevnte leveringstider.

Vi vil forsøke å levere hele bestillingen samlet. Dersom det ikke er mulig å levere hele bestillingen innen rimelig tid, vil vi sende det vi har og ettersende resten. Kunden vil ikke bli belastet for ekstra omkostninger ved ettersending.

Frakt og sporing

Prisen for frakt varierer avhengig av fraktmåten kunden velger, adresse og vekt/volum på ordren.

Fraktmetoder:

Brev: brev sendes for verdier inntil 200 kr. Vi gjør oppmerksom på at dette alternativet ikke er sporbart. Bestilling gjøres på eget ansvar.

Bedriftspakke: Pakken kan spores og utleveres på døren, mellom kl. 8 -16 på hverdager

Servicepakke: Privatkunder henter pakken på Postkontoret. Pakken kan spores.

Bestillinger som er gjort med Postens bedrift- og servicepakke kan spores på Posten.no.

Reklamasjon

Hvis en vare fra oss skulle ha feil eller mangler kan kunden ha krav på at feilen blir rettet, omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet. Send reklamasjonen skriftlig til kundeservice@tryggtrafikk.no. Reklamasjon på forsendelse, ekspedering m.v. må skje innen fem virkedager etter mottak. Vi vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner i løpet av tre dager. Dersom varen må sendes i retur refunderer vi portoutgiftene.

Angrerett/-frist

For forbrukerkjøp i nettbutikken har forbrukeren ifølge angrerettloven 14 dagers angrefrist fra det tidspunkt vedkommende mottar varen. Fristen er å anse som overholdt dersom forbrukeren har gitt oss beskjed innen fristens utløp. Vi ber om at denne beskjeden gis skriftlig til kundeservice@tryggtrafikk.no. Returskjema blir deretter sendt kunden pr e-post.

Returskjema må være ilagt i pakken inkl. varer som skal returneres, sammen med kopi av fakturaen. Varene må returneres til oss i originalemballasjen og i salgbar stand. Returkostnader i forbindelse med pakking og frakt skal imidlertid dekkes av kunden. Varene sendes som bedriftspakke til:

Kjelle videregående skole
Trygg Trafikk lager
Haneborgveien 51
1940 Bjørkelangen

Vennligst ikke send returpakker i oppkrav. De vil ikke bli innløst.

To top